Maaf di pohon, Salam Maulidurrasul.

Amat lama tidak menulis di blog ini, namun setelah mengumpul sedikit kekuatan, dapat juga saya mengemaskini entri kali ini.

Tanpa amaran, entri pertama muncul bagi tahun ini… namun saya tetap perlu memohon maaf terutamanya kepada mereka yang sentiasa ingin mengetahui khabar dari SMA Al-Wosto. Walaupun saya bukan bekas pelajar di sini, namun terkesan juga bila ada ahli alumni yang bertanya bila bertemu, “Sir, blog tak jalan lagi ke?”. Buat anda sekelian, insyallah akan saya usahakan…. walaupun agak tempang kerana sambungan internet di sekolah memang menyedihkan, tambahan lagi saya telah berpindah rumah di kampung yang tiada streamyx dan mobile broadband pun lebih perlahan dari sang siput! Orang kampung saya kata “If there’s a will, there’s a way!”

Selamat bertemu kembali!

 

One thought on “Maaf di pohon, Salam Maulidurrasul.

  1. buletin wosto dh berwajah baru..nice🙂 ..tq sir update..bole la follow blik pasni..heheh

Tinggalkan Jawapan

